tisdag 16 oktober 2012

En bokrecension


Både idag och igår har jag varit hemma. Det tycker jag är väldigt stressande egentligen. Jag vet att mina kollegor får täcka upp för mig och det känns som att det blir en massa merjobb för dem såklart. Nåväl det är inte så mycket att göra egentligen.
Vi håller just nu på att avsluta vårt område läsning, eller det går väl aldrig att avsluta så sätt, men just den här perioden går mot slutet. Vi ska ägna oss mer åt skrivning efter lovet. Jag tänkte att eleverna skulle få avsluta med att recensera en bok på det här sättet. Min tanke är att skriva ut denna och så ska de få fylla i och sätta upp i klassrummet. Jag har gjort den i glogster. Det går tydligen inte att få den utan att det står glogster och privat print. Det får nog försvinna i kopieringen helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar