söndag 5 augusti 2012

Snart...

...är det dags att komma igång med jobbet igen. Dock är det en veckas ledighet kvar och jag ska verkligen försöka njuta av det sista. Det blir mycket nytt med ny klass, heltid för min del och Ester börjar förskola med allt vad det innebär.

Egentligen har jag inte helt kopplat bort jobb och tankar kring skola, undervisning och ikt. Jag har läst bloggar, kollat twitter, läst artiklar, funderat mycket på vad vi ska göra till hösten, skrivit ner många tankar i evernote. Nu ser jag fram emot att få omsätta i praktiken, men det känns också lite nervöst. Kommer det verkligen att fungera som jag tänkt? Det är alltid en sak i teorin och något annat när alla elevers mående, rastvaktsscheman, mötestider och allt annat spelar in. Både frustrerande och spännande.
Jag har fått så många tankar och funderingar med mig under sommaren, känns som att jag har utvecklats en del sen skolavslutningen. Så nu gäller det att få ihop allt. Tills dess ska jag njuta av det sista :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar